Marjott

2 januari 2011

Kategori: 2010

Bestämde mej för att jag skulle gå upp redan vid åtta idag för att ställa om mej inför imorron. Så jag la mej redan vid elva. Tyvärr kunde jag inte somna förän efter minst en timme! Jäkla slöseri på tid alltså...

Idag har jag kört skivstång, det behövdes efter all smörgåstårta och mazarinkakor ;) Egentligen vill jag ju köra kondition, men var är alla steppass? Hitta ett på söndag om en vecka. Snålt, snålt. Efter träningen mötte jag upp Artur (som igår i sista strund fick hoppa in extra på jobbet och jobba till tolv. Han sov läge och missade träningen. Tyvärr var han på odrägligt humör. Det kanske ni ser på bilden? Det var det gladaste han kunde se ut, men det ser bara ut som om han hånar mej... :P) och vi gick till coffe house. Dock var det någon jäkla tillställning där så det var proppat och vi fick knappt några sittplatser. Slutade med att vi fick sätta oss vid disken där man beställer. Men aja, huvudsaken var att jag fick min älskade caesarsallad!!!

Hmm... jo, jag känner faktiskt av någon slags träningsverk i benen! Det måste vara mitt favoritmoves, dvs Patriks cowboymove!!! Eller Filippas crazyleg??

  

Lagade tacos till middag idag!

Imorron ska jag upp fem! Jag ska snygga upp mej så snabbt som möjligt och skynda till jobbet som börjar vid sex. Hur kan man inte få ob vid denna okristligt tidiga tid?! Kan någon där ute förklara detta fenomen (eller brist på fenomen) för mej? Någon?

Sen ska jag till Gurraberg för att vara barnvakt till min älsklingsgullunge Vilmer :)




Bjuder på en till underbar bild från nyårsnatten!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag hade också sanslöst ont efter nyåret! Måste vara cowboymovsen! Och sen sträckte jag innerlåret, och det måste vart Filippas crazyleg haha :P

    2011-01-02 | 23:41:45
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: