Marjott

Belgisk våffla på Järntoget

Kategori: 2011

Mmm... socker... På järntorget tog jag en underbart god chaite med mycket mjölk (och socker) och en 3/4 dels belgisk våffla som mamma fick en del utav. Som vanligt tog jag den med banan&chokladglass och noisetttopping på. Det är bra att fika med mamma för hon går med på att äta var som helst, och om jag vill dela på något, vad som helst. Artur och jag har tyvärr totalt olika smak, så inget delande där inte...






Usch vilket ruskväder det är ute! Visst gillar jag att det inte är så galet kallt som det var förut, men all denna slask! Vad är det för skit? Jag hatar regn och slask, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Föredrar då snö. Förknippar bara regnet med blöta skor och kläder. Men speciellt blöta skor. Tur att jag kan dra på mej mina vattentäta nu då när jag ska gå på promenix med Lovisis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: