Marjott

"Fridag"

Kategori: 2011

Fredag idag, vilket för min del inte gör till eller ifrån med tanke på helgledigheten, eftersom jag inte längre har de där veckorna då jag går i skolan/jobbar på vardagarna och är ledig på helgerna. Nu är jag ledig lite då och då och jobbar även vissa helger. Så fredagar har inte längre den där speciella innebörden. Fast jag klagar inte, hellre att jag är mer ledig utspritt, än endast två dagars ledighet efter varandra! Trivs mycket bättre så här med tiderna på universitetet än de tider jag fick dras med under gymnasiet. Det var ju rena plågan!

Idag har jag hittills bara gått på promenader, begett mej till Maxi för attt handla mat och bläddrat lite i "Den nya ekonomistyrningen". Snart ska jag iväg för att träna step. Det är inte min favorittränare Fredrik än, men han skulle ju enligt ryktena komma tillbaka snart... *Hoppas, hoppas!*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: