Marjott

Gräsänka

Kategori: 2011

Bion var helt okej och underhållande! En minst sagt perfekt paus som jag verkligen behövde. Lättsmält sådär. Skulle väl gå och dränka mej själv om det var något trist drama. Har väldigt svårt för dramor... Lite roligt var det att det var några som satt på platser som ett par andra skulle sitta på. Det visade sig att de som satt sig där först hade bokat till på söndag! Så de fick gå... stackarna! De hade köpt popcorn och allt!

Väl hemma igen var det bara till att vräka i sig mat för att orka med att plugga. Efter ännu mer mat (okej, frukt då) är jag ganska så mätt. Men jag märker att det hela tiden behövs knapras på något för att koncentrera sig och orka.

Nu har Artur åkt till Trysil med David för att åka skidor och elda och annat myspys. Han kommer på onsdag någongång, så nu är jag Gräsänka!

Såg ju på Megamind för ett par veckor sen. Den var riktigt bra! Jag hade låga förväntningar på den, men den var verkligen över förväntan och något som jag rekomenderar. Det var något fel på 3D:n under reklamen, och som kompensation för att vi fick vänta i någon minut fick alla en gratis biobiljett! Hur bra som helst :)




Havrebollar jag bakat till deras resa

Kommentarer

  • Artur säger:

    När jag vaknade imorse var 14 havrebollar borta. David är ett monster eller så har han en benikemask. Har döpt den till taifun efter pappersstrimlaren på jobbet. Hoppas att provet går smidigt nu :)

    2011-01-09 | 11:43:35

Kommentera inlägget här: