Marjott

Hemkommen från maxi

Kategori: 2011

Idag har jag ledigt från skolan. Fast inte från plugg förstås. Fast det betyder inte att jag pluggat så mycket iof. Vissa saker kan jag liksom inte fortsätta med för jag vet inte om jag tänkt helt fel! Så jag väntar med att fortsätta med resten imorron då jag kan jämföra med de andra. Jag är inte sådär jättehaj på resultat och balansräkningar hur mycket jag än skulle vilja.

Vad har jag annars gjort idag? Kört lite skivstång på svea, handlat nudlar på japanska torget. Och så förstås jobbat på ica maxi. Var ganska lugnt där som tur var. Inte kul då man måste stressa som en annan tok.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Åh de är så otroligt fina! :D Jag beställde hem en i färgen beige!

    2011-01-20 | 22:11:14
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: