Marjott

Hiskeligt härligt helig helg :)

Kategori: 2011

Igår var jag övertygad om att jag började skolan klockan 10 idag. Men som tur var kollade jag igår kväll vid elva upp var jag skulle vara och såg att jag började redan nio! Tur säger jag bara! Det var seminarium 1 vid kräftriket. Det är där vi ekonomer egentligen ska hålla hus, men inte har jag varit där på många månader inte. Svårt att veta var man skulle gå av och så :P Vi gick ogenom resultat, balans och likviditetsbudgetar. otroligt nog klarade jag mej ganska bra på både resultat pch likviditetsbudgeten. Men där efter på balansen gick det inte så bra...

Väl hemma åt jag lunch och sen drog jag och Artur till Maxi där vi (han) storhandlade. Mycket mat och mykcet pengar. Köpte ett schampoo, hoppas det är bra nu bara! Har förresten fått en ny älsklings mat/mellanmål/livsmedel (vad ska man kalla det?). Nämligen ricotta :) Mums. (alltså en slags ost, typ som en väldigt fet yoghurt ;)) På har jag ibland honung, sylt eller lite vad jag vill. På bara ett dygn har jag småätit en hel förpackning. Mmmm.....

Scandinavian Formula Volym-Shampo 

Körde lite step 2 också. Skönt att röra lite på sej då man annars sitter still och pluggar långa pass. Vad skulle jag göra utan min älskade step? När jag ändå var vid fridhemsplan fick jag med Artur och vi gick till dagslivs och shoppade loss på barer. De är så jäkla goda! På två dagar har jag köpt barer där för 120 spänn... Men de går ju åt!



Ett av de märken som jag gillar!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Oooh Ricotta lät gott! Har aldrig hört talas om! Kanske ska testa? :D Nu börjar ju jag jobba i en mataffär, så det kanske är en bra lunch! :) Fin du är i håret Marja! <3 Saknar dig, saknar alla nu. Kanske är dags att ses snart!

    2011-01-24 | 20:00:41
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Ricotta lät gott! Kanske nåt man ska testa? Perfekt lunch kanske nu när jag börjar jobba på Sabis! :D Fin du är i håret Marja! :) Som alltid!



    Det är dags att ses snart tycker jag! <3

    2011-01-24 | 20:02:02
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Fint att jag trodde att första inte gick fram :P Men aa, det gjorde den tydligen! :P

    2011-01-24 | 20:03:11
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: