Marjott

Jobbdax

Kategori: 2011

Om mindre än en timme är det dags att gå till jobbet. Kanske inte sådär jätteroligt, hade gärna varit ledig idag. Fast så känner jag iof alla dagar jag ska jobba! Men det är bra ob kan jag trösta mej med.

Har kommit iväg och tränat step på förmiddagen. En ny kille jag aldrig tidigare kört med. Fast han kommer nog inte bli en av mina favoriter. Var är Fredrik? Var? Och efter träningen blev det coffe house! Jag skulle kunna äta där varje dag. Eller iaf varannan. Skulle ha köpt med mej mat till jobbet från stället bredvis friskis, men det jag ville ha var slut. Så nu blir det samma sak till middag som lunch. Men det är ju gottgott så det gör inget!

Längtar till imorron. Då är jag helledig :)

Kommentarer

  • Artur säger:

    Vad trevligt. Kanske en heldag med artur av plugg och fika om jag nu inte ska träna :)

    2011-01-15 | 21:59:19

Kommentera inlägget här: