Marjott

Måndagkväll

Kategori: 2011

Om ett dygn är det över! Då är äntligen tentan klar :) Vet inte riktigt hur mycket mer jag orkar plugga. Jag kommer ju ändå aldrig lära mej alla böckerna ändå, så vad är meningen? Hoppas jag inte är trött under tentan. Den håller ju på ända till tio!

Och ni som undrar hur det gick med ica-kortet kan jag glatt meddela att jag hade rejäl tur. Han om hittade det viade sig bo nära mej (det var faktiskt en kille som jag kände igen från värmdö gymnasium i samma "årskull"). Jag gick direkt dit efter träningen igår och hämtade det! Tur att det finns snälla människor därute!!

Vad har jag gjort idag? Kört skivstång, pluggat och varit barnvakt. Klart slut. Over and out. Finito. Bye bye.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Håller tummarna för att tentan går bra! :) Och tur att du fick ditt ica-kort!

    Jag sitter och väntar och hoppas att Maxi ska höra av sig till mig! Jättepirrigt! :D Om de inte hör av den här veckan så ringer jag de nästa vecka.

    2011-01-10 | 23:55:41
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Artur säger:

    Oj vad skönt med ica kortet. Lycka till imorn och hoppas Jennifer får jobb på maxi, skulle vara kul.

    2011-01-11 | 00:56:29
  • Jennifer säger:

    Tack Artur! Jag hoppas verkligen! Maxi är första prio! Så jag ska försöka vara lite på :)

    2011-01-11 | 11:54:41
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Marja säger:

    Snart är det avklarat ;) kommer vara jättenervös... Hoppas du får jobb på maxi Jen!Det skulle vara helt underbart!

    2011-01-11 | 15:18:26
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: