Marjott

Nyklippt

Kategori: 2011

Idag har jag faktiskt gjort slag i saken och äntligen gått och klippt mej! Det blev samma frisör som förra gången, dvs Hannas pojkväns mamma Lotta. Hon är jättebra och verkligen nogrann. Hon låter det ta den tid som behövs och gör inte klart allt på tjugo minuter som andra kan göra. Köpte även ett schampo där som jag behövde. Det är ju ganska dyrt att köpa mer frisörhårsaker, men så mycket bättre!

Cutrin Bio+ Original Active Shampoo 200ml

Efter klippandet mötte jag upp Hanna på universitetet där vi tog en fika och pluggade lite. Det blev inte mycket plugg för min del dock... En trekvart han jag väl med innan jag var tvungen att dra vidare till förskolan för att hämta en viss femåring ;)

Alltså jag undrar hur det går med min inlämningsuppgift och även med de räkneuppgifter vi fick som vi skulle göra till imorron. Den sist nämnda gick rent ut sakt skitdåligt, men den ska vi inte lämna in, vilket är en lättnad! Inlämningsupgiften kunde jag väl faktatalen hyfsat, men analysgrejen! Va? Jag har ingen aning. Skrev det som verkade rimligt. Vad mer kan man begära? Kanske att det ska vara rätt iof...

Något som inte var så kul var att jag glömde bort koden till mitt mobilabredband. Jag brukar aldrig behöva knappa in koden, men jag hade dragit ut bredbandet så jag var tvungen att göra det. Fast det gjorde jag ju aldrig då jag glömt bort den. Så fick ta pappas mobila, han är ju ändå bortrest. Men tror jag har koden uppskriven i min gamla mobil som tur är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: