Marjott

Onsdag förmiddag

Kategori: 2011

Nu har skolan en paus i fem dagar. På måndag börjar Företagsekonomi 2 som pågår under hela terminen, men som är uppdelad i fem mindre kurser. Den första som alltså börjar på måndag är Ekonomistyrning 2. Jag visste inte att jag gått 1:an...

Igår hämtade jag ut mina böcker och nu har jag öppnat paketet. En ganska tjock bok, men de andra två (varav en på engelska) var tunna. Så det gillar vi! Jag gillar också att jag av någon anledning jag inte känner till fick en "löpare", dvs en smal bordsduk typ. Haha, undrar om de bara är generösa eller om de lagt fel. Synd bara att böckerna kostade ca 800 kr. Om alla kurser kostar lika mycket blir det ju 4000!

Jag kollade upp schemat och man ska ha läst ganska mycket tills nästa vecka. Närmare bestämt 10 kapitel. Ojdå, en direkt paus från skolan lär man alltså ändå inte få.




3XStyrning + en löpare

Kommentarer

  • Artur säger:

    Oj, lite att göra. Nu är ju jag ledig en massa så vi kan ju ha massor av pluggdagar tillsammans :)

    2011-01-12 | 13:38:15

Kommentera inlägget här: