Marjott

Överstökat!

Kategori: 2011

Egentligen skulle jag ha övningskört imorron på körskolan, men bytte den tiden för några dagar sedan till att köra idag klockan 16 istället. Så skönt att ha gjort det! Nu är det överstökat :) Så imorron är jag helledig hela för- och eftermiddagen (barnvakt är jag på kvällen)! Så jag och Artur ska se "Sound of noise" imorron. Den verkar så himla skum, men rolig. Utnyttjade våra gratis biljetter vi fick för att det var fel på 3D:n i två minuter under reklamen innan Megamind. Så gratis bio är inte helt fel ;)



Övningskörningen gick bra, övade på att köra/hitta enkeltiktade gator och så lite på att fickparkera. Måste öva på att fickparkera. Fast det gick bra faktiskt... Ingen skadades! Nästa gång jag kör är om två veckor. Längtar... Inte.

Ikväll kommer förresten Artur hem efter sin lilla tripp till Trysil. Han har inte heller skadats vad jag vet. Vilken tur :)

Kommentarer

  • Artur säger:

    Nu är det bara ca 1h och 20 min tills jag är hemma. Låter som uppkörning snart kommer att ske :)

    2011-01-12 | 21:40:01

Kommentera inlägget här: