Marjott

Rivstart

Kategori: 2011

Så har skolan börjat igen, redan vid nio idag! Det jobbiga var att seminaregrupperna öppnade inatt vid tolv. Jag var trött så jag la mej redan vid elva (tidigast på mycket länge), och fick gå upp igen sju minuter innan tolv för att boka grupp. Sen kunde jag såklart inte somna... Aja, hamnade i den grupp jag ville iaf!

Ekonomistyrnings lektion 1 började från ett till 11. Sen hade vi en lunch på två timmar! Onödigt. Men jag hade trevligt minsann :) Jag gick och åt lunch med Mickis, Therese och två av Mickis jobbarkompisar. Vi valde sushistället i PK-huset. Sashimi blev det för min del och den fick ett högt betyg! Riktigt snygg var den också!



Sashimi

En av mickis arbetskompisar behövde "piggna till", så av den anledningen svalde han en stor klick wasabi. Kan inte ha varit hälsosamt för dem öre. Sen blev han utmanad att dricka soja med en om möjligt ännu större klick wasabi. Sagt och gjort så gjorde han det. Var verkligen inte hälsosamt! Men han fick iaf 125 kr...



 

På de underbart lärorika lektionerna (not) fick vi veta den uppfriskande faktan (not) att vi ska ha gjort två seminarieuppgifter som ska vara klara redan innan fredag! Hur i helskotta gick det till? Ojojoj, nu får jag ligga i. En rivstart blev det milt uttryckt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: