Marjott

Strömavbrott

Kategori: 2011

Var strömavbrott här för ett litet tag sen. Höll i sig nästan en timme! Låter kanske lite, men jag tycker det är mycket, är inte så van vid sånt. Bara då proppen går, men det går ju att åtgärda på direkten. Strömmen gick bara på ena sidan av vägen. Rakt fram lyste det ur alla fönster, men åt sidorna var det mörkt. Men det gick ingen nöd på mej inte! Jag hade min bärbara dator och tände ljus omkring mej. Nästan lite msyigt ju :)

Imorse började jag i skolan på en okristligt tidig tid. Klockan åtta! Jag har inte bröjat så tidigt sen spanskan och mattelektionerna på gymansiet (nu bortsåg jag från inventeringen på jobbet). Fick gå upp strax efter sex och kravla mej till kräftriet (där vi ekonomer håller hus). Vi hade vår seminare/räkneövning 2. Hm... Jag hade inte gjort rätt tyvärr. Men är det mitt fel att de skriver uppgifter som man kan tolka fel? Tillvägagångssättet var rätt och det är huvudsaken!

Seminariet var bara till tjugo i tio. Tidig dag eller vad! Men då jag skulle träna lite skivstång klockan 12 fick jag snällt hänga kvar i skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: