Marjott

Tisdag och jag är trött, trött!

Kategori: 2011

Har återigen haft  två tvåtimmars lektioner i ekonomistyrning idag. Känns inte som om vi fått tillräckligt med kött på benen för de uppgifter vi fått. Det är mest ben :P
Vi har hittills haft tre olika föreläsare, och jag måste säga att de är hyfsat bra. Det märks att de är vana vid att föreläsa och brinner för sitt ämne. Man har ju varit med om de som rabblar allt i ett rasande tempo för att hinna med alla tusen slides de har, eller de som läser innantill eller bara är allmänt tråkiga. Hoppas vi slipper dom på denna kurs bara!

Det trista är att det iaf inte verkar bli några utlandsstudier för mej. Så himla krånglit, plus att ansökninstiden på något märkligt sätt gick ut redan i december! Hur skjutsingen gick det till?

Nästan direkt efter skolan var det dags att hämta Leo från förskolan, den slutade nämligen extra tidigt idag. Så jag har tjänat en timmes extra barnvaktspengar (dvs hundra kronor)!

Nu är jag super trött. Men inte kan jag väl lägga mej redan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: