Marjott

Tisdagsförmiddag

Kategori: 2011

Fri från skolan idag, skönt att slippa gå upp vid sextiden minst sagt. Men imorron börjar jag nio, så det bli att gå upp runt sju någongång. Inte så farligt, men jag hade hellre sett att vi började tio!

Övningskörde med pappa igår, och ska även köra till stan idag! Köra till stan är sånt som ger bra träning, så det kommer ge nytta förhoppningsvis. Om jag nu undviker att krocka eller något annat dumt vill säga. I stan ska mamma och jag äta sushi/sashimi. Jag kan nog behöva lite fetfisk med omegatre.

Ska även dra med mamma till dagslivs om jag hinner. Kanske kan hon bjuda mej på lite spännande ekologiska fruktgodisar och barer och dylikt. Såååå rik är jag faktiskt inte... Redan vid kvart över tre ska jag hämta Leo för att gå på hans jympa. Det är bra med jympan får då får jag extra betalt fast det inte är jag som har hand om honom under en timme. Det negativa är att det är ganska jobbigt att dra med honom dit, speciellt nu när det är kallt. Plus att han inte verkar direkt överförtjust över att få gå dit, så det är inte alltid helt lätt att övertala honom att gå dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: