Marjott

Trött

Kategori: 2010

Var supertrött nyss, men nu har jag ätit massor så nu har jag fått en del av min energi tillbaka! Tyvärr har jag ont i magen också, men det är väl smällar man får ta.

Började dagen med att vakna vid sju och börja skolan klockan nio. Det var sista seminariet innan tentan på tisdag. Ska jag alltså föreeställa redo nu? Nja.... Nio böcker får icke plats i min hjärna. Men fick träffa Mickis och therese iaf, och det är alltid skoj! Mickis kom direkt från varmare breddgrader, och var brun men trött.

Efter skolan var det bara hem och plugga fram till dess att jag började jobba klockan fem. på jobbet var det ganska så dött. Det är ju helg imorron, så jag antar att alla tar det lugnt och passar på att hamdla då. Tur för mej, för då fick jag gå redan vid nio :D

Imorrom blir det lilljulafton med Karin och Morgan och Vilmer! Jag längtar! Visserligen väldigt sent att fira jul nu, men det blir ju som det blir ibland,de har ju varit bortresta. Bättre sent än aldrig!

Nu varken jobbar jag, går i skolan eller är barnvakt på hela FYRA dagar! Vilken lyx:) nu blir det bara till att plugga. Och träna ska jag göra ett par gånger. Har inte hunnit göra det så bra på sistonne...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: