Marjott

2011

Kategori: 2011

Hade ett jätteunderbart nyårsfirande igår! Vi var bara sex stycken: jag, Artur, Fanny, Patrik, Jennifer och Filippa men oj vad kul vi hade :) Har en massa sköna bilder! Strax innan tolv-slaget gick vi ut till den stora bron för att se på fyrverkeriet, och jag frös inte alls! Och folk var ganska roliga där ute. Folk sköt fyrverkerier på gatan där bilar skulle köra. Och två killar tog tag i en buss och sen en bil och hängde efter! Alltså som om det typ var vattenskidor fast på snö! Hahah, vad det såg roligt ut.

Vi dansade hur mycket som helst, så mycket att jag nästan känner någon slags träningsspänning i höfterna! Typ som ett träningspass ju. Tyvärr passade inte min klänning som jag hade i början så bra, den åkte ner hela tiden. Tillsist fick jag nog och bytte till ett vanligt vitt line.

Hemma innan fyra var vi, och uppe innan 10. Blev sex timmars sömn, men det räckte iaf. Får bli en tidig kväll idag kanske. Men det är bra för jag måste vänja mej att gå upp tidigt för jagt börjar 6 på måndag på Maxi!

Jag jobbade ju från tre igår. Det var helt dött där på kvällen! Eller inte helt, det var ju trots allt några galna människor som kände för att handla klockan nio på nyårsafton. Jag fick faktiskt frågan av en om jag ville byta och gå hem klockan åtta så kunde hon stanna kvar resten av mitt pass. Jag velade ett bra tag, men till sist bestämde jag mej för att stanna iaf. Är u jäkligt bra ob plus att det inte diekt var ansträngande att jobba där igår! Dessutom så hade ju jag förberett mej på att jobba länga och hade bestämt med Artur och så. Men sen kvart i tio frågade kassaledaren om jag ville gå, och då kände jag att jag hade jobbat tillräckligt. Passade perfekt att gå innan tio. Tyvärr fick jag och Artur vänta på bussen i nästan 20 min. Känns surt att jag kunde ha jobbat den tiden och fått typ 100 spänn!






Oj, vad snyggt vi dansar!

    

Då vi kom in från tolvslaget


 

Artur har gjort sig vän med herr chips och Mr. Nalle.

  

Och vad har jag egentligen gjort år 2010? Jag har bara fortsatt med det jag höll på med året innan. Det var mer förändringar i mitt liv 2009 faktiskt. Då slutade jag på gymnasiet och började på univeristetet. Jag började på Maxi och återgick till mitt barnvaktjobb. Jag flyttade även hemifrån. 2010 flyttade jag hem igen! Vilket tillbakasteg!



Gott nytt år!!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Åh haha vilka roliga bilder! xD Du måste lägga upp fler på facebook! Om du inte orkar kan du skicka bilder till mig så lägger jag upp? :D <3 Tack för det bästa nyåret!

    2011-01-02 | 18:45:56
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: