Marjott

Tisdag

Kategori: 2007

Idag har vi haft induviduellavalmässan. Och nu har jag kommit fram till de här ämnena: Retorik, Gymnastik, Körsång, Matte C och Rättskunskap. Fast de två senste kommer jag välja till trean. Fick veta att vi bara ska läsa 250 poäng, men jag ska iaf välja 300. Värsta ambitiös!!!! Men det är så mycket jag vill gå juuu.

Sen efter lunchen mobba alla mej för att jag kallar det förspel och inte intro. Bara för jag fått men för livet efter att ha gått i min förra skola och spelat instrument!

Sen på eftermiddagen hade vi nästan 4 timmars engelska. Härligt. NOT! Fast ganska slappt att se på film. Mindre slappt att skriva en uppsats. Igen. Det är tror jag 4 gången!!!!! Och ska skriva 500 ord. Fast iof har jag kommit till över 300. Men allt är fel.
Kommer nog dö av överasnträngning nästa vecka. Har sjukt mycket till då. Geo, krim(+matte+data), sam, spanska, sv, eng (fast på lektionen iof).... Både prov och projekt.

Friluftsdag imorrn. hm...
Måste gå, har egentligen minus minus tid att sitta vid datorn. Bye


Dagens citat (sam läraren)
Nej, nu slutar vi diskutera och går tillbaka till det här *pekar på någon OH pappersgrej*. Jag höll på att tappa grepper om er där. Det var läskigt!

Kommentarer

  • Hemliga Beundraren. säger:

    Vad jobbit sötnosen. Lov om 2 veckor, håll ut!!!

    2007-02-13 | 22:38:57
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se
  • Marja säger:

    Men A då! Nu ser det ju ut som om det är jag som skrivit det där till mej själv...!

    2007-02-16 | 19:58:29
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se

Kommentera inlägget här: