Marjott

Upprörd!!!!

Kategori: 2007

Okej, nu är jag så upprörd att jag.. jag... jag är helt enkelt väldigt upprörd!!!!!! Och så har jag ont i halsen. Min naturliga reaktion när jag blir upprörd är nämligen att skrika. För då får jag iaf uppmräksamhet.
Men iaf. Jag har fått uprättelse! DET ÄR INTE JAG SOM TAPPAT ALLA MINA ÖRHÄNGEN!! Det är nämligen mamma som har lagt dom i min låda, som ligger i min garderob.
Jag skulle leta efter min mössa,när jag av en händelse öppnar en sån där låda med 5 fack i, som man kan köpa på IKEA. I alla fack ligger olika örhängen. Jag som har letat eftre de hur jäkla länge som helst. Det fanns tom flera som jag glömt bort!! Jag erkänner att jag tappat bort några (en del) men många av de jag trott jag tappat har mamma lagt i den föerbaskade lådan!
Gissa hur många!?

JO!!!!!!!!!!! Typ 18 och 2 ½:or. 18 PAR ÖRHÄNGEN HAR HON GÖMT! AHH!!!!!+ några halsband och armband.
Och jag som gått runt och trott att det är jag som tappat alla.

Hur dum får man bli.
Det blir inget till citat. jag är alldels för upprörd.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Men det var ju tur att dom kom fram iaf ;) :P

    2007-01-22 | 17:23:16
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se
  • Marja säger:

    Snarare otur att mamma gömde dom! tänk hur mycket jag kunde ha sparat på att inte köpa nya jag använde en gång som sen hamna där, och sen köpa mer igen för att jag trott att jag tappat dom.

    2007-01-22 | 17:40:01
    Bloggadress: http://marjott.blogg.se
  • annaa säger:

    men man kan inte få för många smycken ;D satt det gör inte så mkt ;)
    (h)

    2007-01-22 | 22:10:42
    Bloggadress: http://annjull.blogg.se
  • Jenny säger:

    hahah.. stackare. Håller med anna :D

    2007-01-23 | 18:11:38

Kommentera inlägget här: